Hírek

2009.10.12. 18:32

Sziasztok nemtudom még mi lesz a következő alanyom de ha sietek akkor péntek estére kész lesz.Arra gondoltam hogy mindenképp kell intro de még nem tudom mi legyen benne, mindenképpen valami zenés lesz.Az még nem biztos hogy a követklező résznél már láthatjátok, ötleteket azért már várok, eddig arra gondoltam hogy valami kis szöveg lesz csak aztán ha lesz 4 5 videó abból lesznek válogatott jelenetek.

üdv mindenki: bander95

Szerző: bander95

2 komment

Címkék: hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://0ftjatek.blog.hu/api/trackback/id/tr31445644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.10.13. 21:10:41

Nem tudom ismered-e az eredeti Olcsó játék sorozatot(úgy látszik annak vége), de az sokkal jobb volt szóval szerintem válts nevet!

bander95 2009.10.13. 21:41:59

ohh bocs nem tudtam róla amúgy meg mért mondod hogy sokkal jobb kevesebb mint 1 hete indultam és csak 1 videóm van még amúgy kösz hogy szóltál
süti beállítások módosítása